Idag!

Har jag syrran och Mark varit i stallet, Mark är en narurnegåvning med hästarna! Mkt duktig! Nu ska jag sticka och köpa ett block och lite pennor. Jag ska skriva ner den svenska som vi lärt honom så att han kan öva när han kommer hem till Australien igen!
Sen ska jag åka och hämta min bil! Jag har saknat den, den har varit på putsning i en månad nu! Så nu äntligen kommer den tillbaka och jag slipper cykla hela tiden! Man är ju bortskämd med att ha bil!
Så fort jag hinner ska jag berätta om och lägga in bilder från våran roadtrip vi hade fr-sö. Men jag börjar jobba snart så jag måste skynda mig!

ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Vilken söt häst!

2009-08-12 @ 11:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0