Bilder på Alex & Aslan

Här kommer de hett efterfrågade bilderna på mina kattungar! Den röda är Alex och den grå Aslan. Men som sagt Aslan kommer inte hit försen nästa vecka! Men jag tänkte att jag bjuder er på en liten sneak peak ;)  Men Alex blom dödaren bor här redan nu, han är värdens goaste kattunge!
Titta på sötnosarna!


Alex 12v sover så gott

Grabbar killar data spel!

ZZzzzzzz...

Alex och Jag myser i soffan

Stackars groda!

Min pappa o Alex

Aslan 7v

Söta Aslan!


Aslan och hans mami!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Gud vad söta dom va :)

2009-08-25 @ 07:14:38
Postat av: C

Ja visst e de!! :)

2009-08-25 @ 17:08:30
Postat av: Linda

Grymt söta kissemissar!!

2009-09-08 @ 09:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0