Stavar

Idag ska det bli av, jag ska inköpa mig ett par promenad stavar! Sen ska jag ut och "stava". Jag och kära proppie på jobbet började diskutera det, hon är steget före mig och har redan inhandlat sina. Men idag, då ska de köpas in.
 Dannes syster Camilla sa att det var bra också för att man fick igång flödena i kroppen, låter kanon!

Dessutom ska jag köpa en bunt med örter för att rensa koppen, inte som detox som man bara kan äta några veckor utan som enmildare variant som man kan äta varje dag, men som ändå rensar kroppen! Super!
Nu ska jag bli lite hälsosammare för att orka mer och må bättre! Har även lånat Yoga DVD som jag ska försöka mig på någon dag snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0