Påskmiddag

Idag var det påskmiddag hos farmor, det var jätte mysigt. Vi åt god mat, fikade och så satt vi och mös i solen och försökte fånga någar solstrålar. Min vinterbleka nuna kunde behöva lite färg!
 Dessvärre var det raka spåret till jobbet efter det, Så nu har jag just kommit hem.
 Foxy är galen ocg springer runt och biter och kraffsar. Men imorgon kommer hans ägre hem från Sälen, så då blir det som vanligt igen. Men jag kommer ändå att sakna honom, jag har ju fäst mig lite vid den lilla galningen!
Nä nu ska jag fixa lite med lägenheten. Min kusin Josefine och min faster kommer och fikar imorgon, Innan de kommer måste jag träna hästarna och morgon fodra, som tur är ska hela familjen åka till imorgon bitti.
 Sen blir det att jobba, men sen äntligen efter att ha jobbat hela påsken, är jag ledig i två dagar YIPPIE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0