Foxy is back!

Foxy är tillbaka och såklart har föreställningen redan börjat fast han bara varit här ca 2,5h!

Jag var ute och gick med sele, det gick sådär, får nog jobba lite på det!

Sen han jag inte mer än komma in så hade danne glömt att stänga balkong dörren, Foxy stack som ett skott! Men som tur var fick jag tag i honom väldigt snabbt!

När jag tränade Yoga förut var han väldigt intresserad! Man står med huuvudet uppoch ner, vem sticker inte upp sitt ansikte i nyllet om inte Foxy!

Får se hur det går, han är ute efter min palm! Han får inte äta upp den så jag har låst in den i data rummet för att han inte ska äta upp den, för han har siktet inställt på den!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0