Personalfest!



Vi hade personal fest förra helgen. Här är Dessi, Jag, LInda och Sofie i omklädningsrummet efter jobbet! Nu är det dags att springa ner till Olearys för festen har redan börjat!


Värdens bästa Eldina och roliga Sara!



Eldina, Linda och Ryott poserar så fint


Karaoke är ju ett standard inslag!


Dansa gillar vi också att göra!


The Martell Sisters


Dags för prisutdelning!


Glad pristagare!


Nämen visst fick även jag ett litet pris :)


Syrran årets utbildare


Tequila i pokaler jajamensan


Titta Eldina! Säger Marcus


Team Blond



Det var en jätte rolig fest! Tack till alla mina arbetskamrater som gör mitt jobb till en bättre platts!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygg du är!!!!

2008-09-27 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0