Vaiper





Har precis kommit hem från stallet, o nu är jag förbi mamma o pappa en sväng.
Danne var väldigt snäll mot mig ida och kom ut till stallet ocg hjälpte mig ta in Vaiper och hans polare Shreck o Ville. Det är så långt o mörkt att gå dit själv o jag är så mörkrädd, och två varv dit upp själv var inte så frästande!
 Vaiper var så ivrig att komma in och äta så att han nästan fällde sig själv haha och sen blev han jätte sur när hans mat var slut hihi han är söt. Han har en enorm personlighet, men det har dem alla fyra de är helt olika!
Hästarna passar bra in i det gröna temat eftersom de älskar grönt ;)
Bilden är från när jag och Vaiper var med i kusk SM i tingsryd 2005.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0