Happy birthday to me!

image6

Nu i helgen firade jag min födelsedag och det i dagarna två! Okay, okay jag  vet två veckor för sent! Men vad gör man om man jobbar mycket!

Så i lördags så firade jag med massa underbara vänner! Vi hade förfest i stan, (tack Sofie för lånet av huset!!) det förtärdes en del dryck och det sjöngs en hel del sing star! Man skulle kunnat tro att melodifestivalen flyttat ner i Sofies källare! Kvällens vinnare måste vi nog utse Danne till!
 Sen drog vi till munken och shakade lite as! Kvällen avslutades givetvis på "Gyllende måsen"
Tack alla som bidrog med gott humör på festen! You rock!

I Söndags samlades hela tjocka släckten i vårat lilla hus, det var trångt men som man brukar säga "Finns det hjärterum finns det stjärte rum" Det var jätte mysigt! Vi åt kakor till förbannelse! Jag fick bl a kläder, smycken, smink, bildäck, pengar o en underbar tvål från chanel!
Tack, tack!
Kvällen avslutades med att två kompisar kom  o fikade, med var Nattas lilla Amanda som dagen till ära fyllde ett år!

Jag är nöjd med helgen...Och blev alltså 1 år äldre med ett leende på läpparna..För som man säger om vin "Dem blir bara bättre med åren" Och det tänker jag också bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0