Ledig!!!

Yes, Yippie!!! Nu är jag äntligen ledig! Visserligen bara i två dagar men ändå! Efter 8 dagar i rad med långa tuffa pass känns det som rena lyxen!  Ska slappa nu några timmar, sen ska jag till stallet och ikväll får vi se vad som händer!
 Imorgon ska jag i alla fall ha min mycket efterlängtade sov morgon!

Hörde några tjejer som satt och fikade igår när jag jobbade, fy vad tjejer kan vara hemska. Här kommer ett axplock av deras sammtsl som jag tyckte var nedrigt! "Asså, lixom J och A de är lixom så fula, de sminkar sig fult plus attde har hårförlägning" " Men det har ju jag med..." *Tystnad* "Aaa ja vet men din är ju ba lixom as snygg, det syns ju typ lixom inte ba att du har det typ" "Nä precis" " Asså jag sa till dem att sluta ha vitt uner ögonen, och nu har de slutat fatta lixom vilken jävla makt jag har" " Haha aaaa." "Fasen vad fula de där tjejerna är asså" "Asså jag pratade lite med den typ mobbade tjejen igår" "AHAAA vad sa hon då" "Hon frågade vad jag ville henne" "Jag ba INGET!!! ABSOLUT INTE ETT SKIT" "AHAHAH då blev hon snopen va!" Sen återgick dem tilla tt prata hårförlängningar och ta kort på varandra ett tag,

Snälla varför?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0