Fotbolls dag.



Hela dagen har genomsyrats av fotbolls EM. Vi har haft Sverige tröjor på oss på jobbet. Plus att jag ritade flaggor på allas kinder också! Fast jag tyckte inte det var så skönt för jag är ganska känslig i min hud.

Sen ikväll ska jag se på matchen Sverige-Spanien med Danne & Danne.
Hoppas Sverige vinner!

Har vart massa besvärliga alkolister och knarkare på jobbet idag, och lyssna när man säger till dem är ju inte deras starka sida! Hu en av dem ställde sig utenför på gatan, vid utags automaterna, drog ner byxorna och pinkade! Obs1: Mitt jobb ligger på en affärs/gå gata! obs2: Det var en kvinnlig alkis! Hu synd när man kommit så lågt ner att det tyvärr inte finns någon återvändo. Även om den här kvinnan skulle skärpa sig skulle hon ändå vara så förstörd.
Ho är välkänd på Gotland! Och de vuxna som vet vem hon är säger att hon var en av de populära tjejerna som var söt och festade mycket. Problemet var bara att hon slutade aldrig festa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0