Akvarium

Mitt eller rättare sagt mitt och dannes senaste infall är att vi vill ha ett akvarium. Det är både jätte fint och jätte mysigt och man måste inte tänka på att komma hem i någon speciell tid för dem! Bara man håller rent och ger dem mat!!
 Vi funderar starkt på att köpa ett så fort som möjligt!

image23image24image25


Det finns massa sorters fiskar! man kan ju ha sköldpaddor och grodor, men då är det väldigt mycket mer jobb också! Guppies är söta! Ni vet som blunder i lilla sjöljungfrun!
 Alla mina fiskar ska få namn hahaha sen kan jag ju få tro att jag vet vilken som är vilken i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Coola bilder.

2008-06-03 @ 10:32:00
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0