Visby v. 29

Ja v.29 på gotland... what to say.. Helt stört mkt folk...Folk som festar har kul..Fullsmockat på jobbet idag, Vi slog försäljnings rekord big time!
 Har planerat inför Nattas möhippa hihi! Men det är super hemligt.
O till er som just nu lever loppan hät i Visby. Whats happens on Gotland do NOT stay on Gotland. Det ni gör följer med er och det ni försstör kanske kommer vara förstört för alltid! Så ha respekt för det ni ser och upplever. Ta vara på era nära och kära och glöm aldrig vilka era riktiga vänner är.. Desom finns kvar även när champangen slutat flöda och Marmelad orkestern slutat spela och de kalla vindarna åter drar in över Gotland och resten av Sverige.. Vem vill du då ha nära? Killen/Tjejen/vännen med den dyra bilen/Väskan eller den som verkligen bryr dig? Jag vet vad jag väljer.

Men njut av sommaren! Och allt den för med sig gå på¨fest klä upp er, men ha vad jag sagt i bakhuvudet.

Kommentarer
Postat av: annelie

jag kommer nästa år v. 29! De kan du skriva upp, redan planerat de med en kompis:P

2008-08-03 @ 20:40:47
URL: http://dramaatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0