Min jul

Jag har haft en bra jul helg. Förytom att jag jobbat haha, men det gick bra det med, har snälla jobbar kompisar.
 Jag ska bara få korten från pappa så ska ni få se bilder!

Dagen började 07:00 då jag, Danne, johanna och pappa morgonfodrade och fixade allt klart i stallet, undertiden fixade mamma en god skinkmacke frukost till oss!
 Sen blev det paket öppning!
Jag fick: Morgonrock, tröjor, pressentkort på makeup store a la 450:-, ängel, mackgrill,bok o lite annat smått o gott. Danne fick sin älskade canada goose väst som han önskade sig. Plus ett skärp av syrran och en tröja av mig och en av min mor o far,

Efter det bar det av hemmåt för dursch och ombyte. jag hade en lila siden blus och en svart kjol på mig dagen till ära.

Vid tolv tiden anlände vi till Evy och stigs lägenhet (Dannes morföräldrar) där blev det julmiddag, kalleanka och ännu mera paket!
Jag fick: Vågtång, rosa spettslinne, träningsbyxor, bakformar, pengar och öronhängen. Danne fick: kalsonger, kläder, hantlar och pengar.

Nu var det in i lilla skodan igen och styra kosan mot Stenkyrka city! Där min farmor och farfar bor!
Mera mat, och mera paket!

Jag fick: Jätte söta gummistövlar, blåa med vita prickar på, tröja, silverbestick, pengar, samlartomte,och en massa chocklad!

Sen var det bingen!

Jätte mysig släkt jul :)

GODJUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0