Bilbesiktning...

Imorgon ska jag besikta min bil! Hjälp... Hoppas verkligen att den går igenom! Jag orkar inte hålla på och krångla med den! O jag tror inte min privata mekaniker heller har lust med det just nu, eftersom han renoverar badrummet också och allt!
 Men om pappa inte hjälpte mig så mkt med bilen kunde jag nog kasta ut nycklarna i skogen och börja cykla!
Han har haft min bil sen den var precis ny, sen fick jag köpa hans pärla biligt.
Han muttrar varje gång han ser den, för jag är kanske inte lika bra på att hålla bilar fina som han är! Fast jag har plockat lite i den idag, och i morgon ska jag tvätta den.. Ni tycker nog att det låter skumt med att "plocka" i sin bil. Men ni som sett i min bil förstår preces vad jag menar! Jag har typ allt du kan tänka dig i min bil! tex: Sängben, trasmattor, pumps, kläder, handukar, mössor, ryktlåda, mm... haha men nu är den nästan tom faktiskt!! Duktig jag är va ;)

Så tack pappa för all hjälp I could'nt make it whitout you! Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0