Family

Har precis kommit hem ifrån mormor, har varit där med släkten på mammas sida. Jag har väldigt nära kontakt med min släkt. Så är min kusin patrik nere från fastlandet också så det är kul att träffa honom! Han bor i malmö nu och pluggar till mäklare! Så i framtiden kanske han säljer ett hus till någon av er!

Igår Fikade jag och mamma sen var jag och Natta och Shoppade massa fint till hennes bröllopp som för övrigt är på Lördag!

Vi var bland annat och köppte underkläder, jag var undertiden barnvakt för Amanda. Jag gick och höll Amanda i handen, sne vipps i ett obavakat ögonblick så stod vi inne i en vilt främmande männsikas prov hytt! En brandbils färgad Caroline och en skrattande Amanda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0