Bra jobbat!

Bra jobbat syster yster med Vaiper igår. Det gick jätte bra, ni var jätte duktiga! Ni kämpade som galningar båda två! Och en liten slant och ett litet pris blev det ju faktiskt till och med!

Många kramar till dig och Vaiper från mig.






För er oinsatta så körde min syster Johanna min häst Vaiper på travet igår, eftersom jag pga att jag orsakat en omstart förra tävlingen var avstängd i en vecka så kunde jag själv inte tävla,Men Johanna gjorde ett bra jobb med lille Vaiper. Det är bara jag någonsin som har tävlat med Vaiper, och jag har haft honom sen 2002!!! Så det var kul att det gick bra. Men jag var dubbelt så nervös mot vad jag är då jag själv tävlar. Nu gäller det bara att få ledigt från jobbet så att jag sjäv kan få tävla honom på Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0